The Hors D’oeuvres (2004-2012)

Diskografi og uddrag fra anmeldelser:
Lemonade (2005), Cope Records. Indspillet af Louise Nipper – Soundscape Studio. Mastering af Morten Bue – Tocano Mastering. Cover/Artwork af Anders Cold.

”Det er sgu et band der kan sin rockhistorie! … The Hors d’Oeuvres ender op i en ny lyd med noget utrendy, cool og sejt stads. Når det lykkes, kan man tænke på Queens of the Stoneage eller baby Woodrose…” (Gaffa)

”Dette her holder hele vejen igennem og jeg vil uden blusel anbefale alle at anskaffe sig The Hors d’Oeuvres’debutalbum!” (Ground Zero)

Yeast (2008), Yellow Sound Stereo. Indspillet af Justin Scoening – Yellow Sound Studio. Mastering af Justin Schoening. Cover/Artwork af Anders Cold.

”Plader, der vokser på en, er svære at have med at gøre. Det er så mærkværdigt, når man pludselig trommer med eller hopper op i luften til en plade, man afviste uden diskussion, første gang man lyttede til den. En passende sammenligning kunne være følelsen, når en person, man kender godt, lister sig ind på en bagfra og dækker ens øjne med hænderne. Det er lidt ubehageligt, men som regel bringer det også smilet frem… Det her lyder mere som en tur i kælderen med en mere psykedelisk og rockrullende udgave af Queens of the Stone Age. Og vel at mærke ikke til en lille kold forret, men til et hovedmåltid. Det er besøget værd. (Undertoner.dk)

Pink and Helpless (2012), Gateway Records. Indspillet af Dennis Kasten – Hothouse Studio. Mastering af Cutting Room. Cover/Artwork af Anders Cold.

Live: ”Det var med en gennemført attitude hele vejen igennem, bandet fyrede sit overmåde tjekkede sæt af. Lasse Mærsk Jonsson på leadvokal havde så meget tungt vanvid i øjnene, at man troede på bandets desperate punkmetal. Bassisten Steffen Kruchov Madsen lagde dertil et bistert udseende, der for alvor overbeviste om, at nu skulle der ikke grines, nu skulle der arbejdes med store tunge masser af rå energi.” (MyMusic.dk)

”Den tyngde der sikrede The Hors d’Oeuvres titlen som månedens demo i Gaffa, rammer én lige i solar pleksus fra første tone! Den energimættede trio frembringer så meget lyd, at man lige tjekker, at der ikke står en guitarist og en bassist mere og gemmer sig på scenen. Når det kommer til det tunge, seje swing som i sange som Too Many songs About You og Come On Sugar, er der ikke mange herhjemme, der kan følge med!” (Gaffa)

Lemonade

2005

Lyt med her →